عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 8 تير 1396
بازدید : 252
نویسنده : SA

پکیج استثنایی شامل :

سی  دی مقدماتی:

۱۹ جلسه کامل از دوره مقدماتی استاد مهران میرزایی که شامل ۴ فولدر می باشد. یک فولدر نمونه ارائه شده توسط موسسه و بقیه فولدرها شامل دوره هایی می باشد که توسط شاگردان از کلاس های مختلف ایشان در سطح مقدماتی ضبط شده است.(کیفیت صدا – عالی)

پیشرفته اول:

۱۷ جلسه کامل از دوره پیشرفته اول استاد مهران میرزایی که شامل چهار فولدر می باشد. یک فولدر نمونه ارائه شده توسط موسسه و بقیه فولدر ها شامل دوره ای می باشد که خودم و دوستان دیگر از جلسات پیشرفته اول ایشون تهیه کرده ایم. (کیفیت صدا – عالی)

پیشرفته دوم:

شامل ۱۷ جلسه کامل از دوره پیشرفته دوم که یک فولدر توسط موسسه ارائه شده و دو فولدر دوره کامل پیشرفته ۲ که از کلاس  توسط شاگردان ضبط شده است. (کیفیت صدا – عالی)

پیشرفته سوم:

شامل ۲۱ جلسه کامل از دوره پیشرفته سوم که توسط خود استاد مهران میرزایی تهیه شده و در اختیار اینجانب قرار گرفته است. (کیفیت صدا – عالی)

این پکیج در هشت DVD ارائه می شود به همراه جزوه مرتبط.

لینک کانال تلگرام واحد پشتیبانی از DVD استاد مهران میرزایی در بحث مکالمه : Explorenglish@

 

Save



:: برچسب‌ها: استاد مهران میرزایی , آموزش زبان استاد مهران میرزایی , آموزش مکالمه میرزایی ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره دیده بان گروه آموزشی دیده بان مفتخر است در زمینه ی زبان انگلیسی در بخش های فن ترجمه – مکالمه – Reading – کدینگ لغات – ریشه شناسی لغات بالاترین خدمات را ارائه کند. اهداف فعالیت ما پس از بررسی ما در حوزه زبان انگلیسی متوجه شدیم به دلیل هزینه های بالای کلاس ها برخی از دانشجویان توان شرکت در کلاس ها را ندارند و از این رو در بحث فراگیری علم عقب می مانند و تصمیم گرفتیم تا خدماتی را ارائه کنیم تا تمامی دانشجویان بتوانند از تمامی کلاس ها بهره ببرند. واحد قیمت گذاری تمامی voice های کلاس به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد و به دلیلی اینکه تمامی دانشجویان توان خرید جزوات ما را داشته باشند جزوات رنگی خود را صفحه ای ۱۵۰ تومان محاسبه کردیم که این قیمت کمترین قیمت در پرینت رنگی می باشد و قابل ذکر است تمامی جزوات ما توسط کارمندان خود که در تمامی کلاس ها حضور داشته اند تهیه شده و چندین بار مورد بررسی قرار گرفته است تا فاقد کوچترین اشتباهی باشد و مفتخریم اعلام کنیم جزوات ما شامل گارانتی می باشد و در صورت عدم رضایت می توانید پس آورده و هزینه خود را پس بگیرید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com